Gå til hovedindhold
Akuthospital i Region Hovedstaden
Akuthospital i Region Hovedstaden
X
    Tilbage til forsiden
    Akuthospital i Region Hovedstaden
    Akuthospital i Region Hovedstaden
    • Afdelinger
      Kliniske og tværgående afdelinger - Direktion - Administration
    • Praktisk information
      Find vej - Parkering - Oversigtskort - Kontakt - Besøg på hospitalet - Dit ophold på hospitalet
    • Råd og rettigheder
      Patientguiden - Patientrettigheder - Patientvejleder
    • Undersøgelser og behandling
      Find undersøgelse og behandling - Akut hjælp - Patientsikkerhed
    • Job og uddannelse
      Find job - Karriere- og kompetenceudvikling - Vores arbejdsplads - Personalegoder - Praktik, lærepladser og oplæringsforløb
    • Forskning
      Forskningsaktiviteter - Tilbud til forskere - Om forskningen
    • Kontakt
    • Selvbetjening
    • Find vej
    • Andre hospitaler
    • Presse og nyt
    • Om regionen
    • Om hospitalet
    • English
    Tilbage til forsiden
    Akuthospital i Region Hovedstaden
    Akuthospital i Region Hovedstaden
    Forside /Råd og rettigheder/Patientguiden/I behandling på hospital/Fejl og klager - hvis noget ikke gik som det skulle

    Fejl og klager - hvis noget ikke gik som det skulle

    7. december 2023

    Klage over rettigheder, som ikke er blevet overholdt

    Hvis du mener, vi ikke har overholdt dine patientrettigheder, kan du klage. Læs her, hvad du kan klage over, og hvordan du gør det.
    7. december 2023

    Behandling eller service – sådan klager du

    Hvis du hos oplever noget hos den praktiserende læge, speciallæge eller på hospitalet, som du gerne vil klage over, er her en vejledning.
    7. december 2023

    Erstatning for en skade – sådan søger du

    Alle patienter i det offentlige og private sundhedsvæsen kan gratis anmelde en skade til Patienterstatningen med henblik på at få erstatning. Læs her om hvordan du gør.
    7. december 2023

    Erstatning ved glemte, mistede eller ødelagte ejendele

    Her kan du læse om, hvordan du anmelder glemte, mistede eller ødelagte ejendele.
    7. december 2023

    Klage over Akutberedskabet

    Se her, hvordan du sender klager om Akutberedskabet - herunder Akuttelefonen 1813 eller alarmopkaldet 112.​
    7. december 2023

    Skade eller risiko – er du blevet udsat for det?

    Det sker desværre nogle gange, at en patient bliver udsat for risiko eller direkte skade. Det er vigtigt, at du fortæller os om din oplevelse, så vi kan minimere risikoen for, at det sker igen.
    (Webid:09fd38c0-ae58-4745-a315-0e91e6fe1bd0) ( ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB600B52690698F9B4317A25D71E6FF9098B4* OR ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB6009FCC3CB9B450407BB9E27261DE6B5B69* ) ( PublishingDate>1970-01-01) TaggedTags:* - {"AlternateSearchText":"","DescriptionLimitCount":0,"Excludes":[],"Filter1Selected":false,"ImageTemplateDisplayType":0,"IndexWp":false,"LimitDescription":false,"MaxResults":0,"Published1Days":5,"Published1Filter":0,"Published2Date":"\/Date(-3600000+0100)\/","Published2Filter":1,"SelectedTags":"","ShowAlphabet":false,"ShowSearch":false,"SortDesc":false,"SortOrdering":2,"Sources":[{"m_Item1":"https:\/\/www.nordsjaellandshospital.dk\/raad-og-rettigheder\/Patientguiden\/i-behandling-paa-hospital\/Fejl-og-klager-hvis-noget-ikke-gik-som-det-skulle","m_Item2":false,"m_Item3":"09fd38c0-ae58-4745-a315-0e91e6fe1bd0"}],"TemplateDisplayType":3}
    Publiceringsdato: 07-12-2023 12:39

    Nordsjællands Hospital

        Nordsjællands Hospital

        Dyrehavevej 29

        3400 Hillerød

        T 48 29 48 29

        E Skriv til os

        • Ophavsret
        • Persondatapolitik
        • Cookies
        • Tilgængelighedserklæring