Tilmeld dig Patientens Stemme

​Vil du anbefale Nordsjællands Hospital til dine venner? Sådan lyder et af spørgsmålene til Nordsjællands Hospitals nye patientpanel, der skal gøre Nordsjællands Hospital klogere på patientens og pårørendes behov.

- I og med vi ønsker at være Patienternes Hospital - først og fremmest er det væsentligt for os at få input fra patienter og pårørende, så vi får et øget kendskab til behov og ønsker. Set i den sammenhæng er det nye patientpanel et rigtig godt redskab, siger hospitalsdirektør Bente Ourø Rørth.
 
Patientpanelet er etableret i samarbejde med MEGAFON og består af tidligere og nuværende patienter og pårørende, som løbende vil blive spurgt om en række relevante og aktuelle forhold, der knytter sig til det at være på et hospital. Derudover vil der også blive spurgt til, hvad der er vigtigt, når det nye hospital skal planlægges og bygges.
 
Tilmeld dig nu på: patientensstemme.dk 
 

Redaktør