Gå til hovedindhold
Gå til hovedindhold
Akuthospital i Region Hovedstaden
Akuthospital i Region Hovedstaden
X
    Tilbage til forsiden
    Akuthospital i Region Hovedstaden
    Akuthospital i Region Hovedstaden
    • Afdelinger
      Afdelinger - Direktion - Administration
    • Praktisk information
      Find vej - Parkering - Oversigtskort - Kontakt - Besøg på hospitalet - Dit ophold på hospitalet
    • Råd og rettigheder
      Patientguiden - Patientrettigheder
    • Undersøgelser og behandling
      Akut hjælp - Undersøgelser - Sundhedsplatformen - Patientsikkerhed
    • Job og uddannelse
      Søg job - Hospitalet som uddannelsessted - Hospitalet som arbejdsplads
    • Forskning
      Forskningsaktiviteter - Tilbud til forskere - Om forskningen
    • Kontakt
    • Selvbetjening
    • Find vej
    • Andre hospitaler
    • Presse og nyt
    • Om regionen
    • Om hospitalet
    • English
    Tilbage til forsiden
    Akuthospital i Region Hovedstaden
    Akuthospital i Region Hovedstaden
    Skip Navigation Links Forside /Om hospitalet/Livskraft/Vision/Organisationsprincipper

    Organisationsprincipper

    Med vores nye hospital har vi valgt en arkitektur og organisering, som adskiller sig fra traditionelle design af hospitaler, arbejdsgange og patientforløb. Ti organisationsprincipper danner udgangspunkt for udviklingen af hospitalet.

    13. april 2021

    24/7/365

    Hvordan vil patienter, pårørende og personale opleve fremtidens hospital? Organisationsprincippet 24/7/365 handler om åbenhed og tilgængelighed på det nye hospital.
    18. maj 2020

    Brugsret fremfor ejerskab

    Hvordan vil patienter, pårørende og personale opleve fremtidens hospital? Organisationsprincippet Brugsret fremfor ejerskab handler om at udnytte hospitalets rammer og funktioner optimalt, så borgerne får mest sundhed for pengene.
    26. august 2020

    Digitalisering og automatisering

    Hvordan vil patienter, pårørende og personale opleve fremtidens hospital? Organisationsprincippet Digitalisering og automatisering handler om at udnytte de teknologiske muligheder, så arbejdsgange smidiggøres og effektiviseres til gavn for patienten.
    26. august 2020

    Enkelt, indlysende og optimeret

    Hvordan vil patienter, pårørende og personale opleve fremtidens hospital? Organisationsprincippet Enkelt, indlysende og optimeret handler om at bruge hospitalets faciliteter til at skabe optimale og gnidningsfrie forløb for patienterne.
    26. august 2020

    Fleksibilitet til fremtiden

    Hvordan vil patienter, pårørende og personale opleve fremtidens hospital? Organisationsprincippet Fleksibilitet til fremtiden handler om at forme vores hospital, så det matcher skiftende behov de næste mange år.
    26. august 2020

    Maksimér delefunktioner

    Hvordan vil patienter, pårørende og personale opleve fremtidens hospital? Organisationsprincippet Maksimér delefunktioner handler om at udnytte hospitalets fysiske rammer og funktioner bedst muligt.
    26. august 2020

    Mest muligt foregår hos patienten

    Hvordan vil patienter, pårørende og personale opleve fremtidens hospital? Organisationsprincippet Mest muligt foregår hos patienten sætter patienten og de pårørende i centrum ved at personalet kommer til dem og ikke omvendt.
    26. august 2020

    Standardisering

    Hvordan vil patienter, pårørende og personale opleve fremtidens hospital? Organisationsprincippet Standardisering handler om at give patienterne et ensartet højt serviceniveau, uanset hvor på hospitalet de befinder sig.
    26. august 2020

    Tværgående funktioner placeres i en samlet funktion

    Hvordan vil patienter, pårørende og personale opleve fremtidens hospital? Organisationsprincippet Tværgående funktioner placeres i en samlet funktion handler om at udnytte det areal, vi får, mest optimalt.
    26. august 2020

    Zoneinddeling af flow og funktioner

    Hvordan vil patienter, pårørende og personale opleve fremtidens hospital? Organisationsprincippet Zoneinddeling af flow og funktioner handler om at skabe gode betingelser for patienter og personale, så patientoplevelse og personaletrivsel går hånd i hånd.
    (Webid:6858b99f-daac-40aa-8eed-8befc7660546) ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB600B52690698F9B4317A25D71E6FF9098B4* ( PublishingDate>1970-01-01) TaggedTags:* -
    Publiceringsdato: 18-05-2020 17:09

    Nordsjællands Hospital

        Nordsjællands Hospital

        Dyrehavevej 29

        3400 Hillerød

        T 48 29 48 29

        E Skriv til os

        • Ophavsret
        • Persondatapolitik
        • Cookies
        • Tilgængelighedserklæring